Sofie is back!

Hej Laget, ni som brukar kika in i denna någon gång ibland. Nu kanske det inte finns mycket till anledning med tanke på att vi har uppehåll med fotbollen, men men. Jag skriver ändå, det var länge sen och det är ju faktiskt dags för lagfest, hoppas att det tredje försöket skall bli mycket mycket bättre.
Första: Emelie, Sofie, Lina, Åsa, Annika och Frida som kom lite senare, wiho vilket lag :P
Andra: Milla och Emelie, kan tänka mig att det var hemskt kul, speceillt för Milla som verkligen fixat en massa.

Nu den tredje skall bli bra, alltså jag ber på mina bara knän för attd et ska bli sjukt kul, och tack Milla för att du fixat det. Jag kommer och jag kommer vara Party party. :D

Tack för mej. Saknar att spela med er tjejer! Ser fram emot nästa säsong :D

Kram / s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0